loading...
Download Application
Admin بازدید : 161 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

فیفا ۱۵ – Fifa 15 Pc Game

| دانلود بازی فیفا ۱۵ – Fifa 15 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Repack بازی Fifa 15 + کرک بازی |

| کرک دوم به همراه آموزش نحوه اجرا اضافه شد |

 

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه کامل ستاپ دار بازی FIFA 15 را در ۲ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. FIFA 15 که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است با ده ها قابلیت تازه به دنیای علاقمندان بازی های رایانه ای پا خواهد گذاشت. FIFA 15 با قابلیت های تازه و امکانات نو، از پیشرفت های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه ای واقعی تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی ، از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده شده است درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است. یکی از تغییرات قابل توجه این نسخه، تغییر سیستم و تاکتیک دفاعی تیم مقابل در زمان های حساس است. برای مثال اگر شما در دقایق پایانی یک بازی مهم باشید و نیازمند یک گل برای برد یا مساوی بازی باشید، تیم حریف با تاکتیک دفاعی یازده نفره تلاش می کند تا شما را از رسیدن به هدفتان منصرف کند. بر عکس این موضوع و حمله همه جانبه آن ها در زمانی که شما در حال بردن بازی باشید نیز وجود دارد.
سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید.

Admin بازدید : 6803 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (3)

دانلود بازی Clash of Clans برای PC – بازی جنگ کلن ها برای کامپیوتر

* برای اولین بار در میان سایت های ایرانی *

*فیلم آموزشی نحوه اجرای بازی در ادامه مطلب برای دانلود قرار گرفت*

* نسخه جدید بازی قرار داده شد در صورت مواجه شدن با ارور آپدیت نسخه جدید را دانلود و سپس نصب نمایید *

 

هم اینک سایت پارتنر دانلود بازی اکشن و کامپیوتری  Clash of Clans را برای دانلود قرار داده است.

در این بازی شما باید قبیله خود را بسازید سرباز تمرین دهید بجنگید و غارت کنید! با دوستان خود قبیله بسازید و با قبایل دیگران بجنگید. این بازی یکی از پرطرفدار تزین بازی های استراتژیک  در اندروید و ios است که تا به حال هیچ نسخه رسمی از بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است ولی امروز ما آموزشی قرار داده ایم که با آن میتوانید این بازی زیبا را بر روی کامپیوتر اجرا کنید کیفیت این بازی بسیار خوب بوده (HD) و گیم پلی روان و زیبایی دارد.

 

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

 

 

Admin بازدید : 169 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

Lords of Football PC-RELOADED

 

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 151 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 168 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۲ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت پارتنر دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 122 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

 

نسخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 165 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 526
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 5342
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,014
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,018
  • بازدید ماه : 2,018
  • بازدید سال : 52,366
  • بازدید کلی : 666,332
  • کدهای اختصاصی