loading...
Download Application
Admin بازدید : 135 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

Pinnacle Studio نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و مطرح در عرصه فیلم سازی و محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایج در صنعت میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ و امور سینماییست و میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از نرم افزار و سخت افزارهای جانبی حرفه ای این کمپانی بزرگ تولید کننده ابزارهای صنعت سینما یعنی Pinnacle استفاده می کنند. با نرم افزار Pinnacle Studio کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل ، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای ویراستاری و تدوین خود استفاده نمایند. ساخت و محیط نرم افزار به گونه ایست که هم کاربران آماتور و هم حرفه ای ها بتوانند از آن استفاده کنند. Pinnacle با ابزارهای متعدد و پلاگین های مختلفی دارد دست شما را در هر نوع تغییر، تکنیک، جلوه های ویژه، میکس و تغییر و ویرایش در فیلم باز می گذارد.

 

Pinnacle Studio Ultimate v17.6 نرم افزار ویرایش فوق حرفه ای ویدیو ها Pinnacle Studio Ultimate v17.6

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ذخیره فیلم و صوت درون مرورگر

 

VideoCacheView نرم افزاری فوق العاده کارآمد برای ذخیره کردن ویدیوها و فایل های صوتی و تصویری مشاهده و شنیده شده درون مرورگرها می باشد. اگر ویدیو یا صوتی را در مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر مشاهده یا شنیده اید و امکان دانلود آن را نداشته اید ، میتوانید توسط این نرم افزار  درون cache مرورگر و ویندوز خود را به صورت حرفه ای جستجو نموده تا اگر ویدیو یا صوت شنیده شده درون کش وجود داشت به راحتی آن را انتخاب نموده و درون هارد دیسک خود ذخیره کنید تا  نیازی به دانلود یا مشاهده مجدد آن نداشته باشید و در دنیای آفلاین نیز از آن استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است بعد از مشاهده نسبت به جستجو اقدام نمایید تا فایل های صوتی یا تصویری قابل ذخیره سازی را برای شما لیست نماید و شما نیز انتخاب کنید. توجه نمایید نرم افزار تنها از مرورگرهای Firefox و Internet Explorer پشتیبانی نموده و به راحتی با فرمت های Flv و Swf سازگاری دارد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 205 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 151 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 152 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 171 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Bandicam امکان ضبط یک منطقه ی خاص از صفحه نمایش کامپیوتر ، بازی و یا هربرنامه ای که از تکنولوژی های DirectX / OpenGL استفاده کند را برای شما ممکن می سازد . این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه (از جمله Fraps) باشد که از قابلیت های آن می توان به استفاده کم از منابع سخت افزاری رایانه ، فشرده سازی بالای ویدئوهای خروجی بدون افت کیفیت ، ضبط و آپلود در سایت های اشتراک گذاری ویدئو ، ضبط ۲۴ ساعت بدون وقفه و … اشاره کرد . همچنین شما می توانید با این برنامه فیلم های HD با ابعاد ۲۵۶۰*۱۶۰۰ را ضبط نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

Admin بازدید : 185 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 526
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 5342
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,064
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,068
  • بازدید ماه : 2,068
  • بازدید سال : 52,416
  • بازدید کلی : 666,382
  • کدهای اختصاصی