loading...
Download Application
Admin بازدید : 122 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

مجموعه از ۵۰ فونت معروف انگلیسی که در زمینه ی طراحی بسیاری از شرکتها و کمپانی های انیمیشن سازی و  صنعت گیم و .. از ان استفاده کرده اند را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 218 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

کمپانی Adobe با ارائه نسخه CS6 از نرم افزارهای خود، تغییرات گسترده ای در ظاهر و امکانات این نرم افزارها ایجاد کرد. هرچند اگر شما با نسخه های قبلی هر کدام از نرم افزارهای Adobe کار کرده باشید با نسخه جدید هم میتوانید نیازهای قبلی خود را برآورده کنید، اما استفاده از قابلیت های جدید نرم افزارهای Adobe CS6 نیازمند آموزش و یا تمرین فراوان است.

 

خود شرکت Adobe برای آشنایی کاربران با امکانات جدید نرم افزارهای CS6 و آموزش کار با آنها، اقدام به تولید کتاب های الکترونیکی (ایبوک) کرده است. در این مطلب، مجموعه ای حاوی 9 کتاب الکترونیکی برای نرم افزارهای Adobe CS6 را برای شما آماده کرده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 121 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

با قوی ترین نرم افزار اتوماتیک در زمینه ادیت تصاویر آشنا شوید. این پلاگین که برای نرم افزار فوتوشاپ طراحی شده است، شامل ۱۲ عمل اصلاح کننده تصاویر می باشد که با یک کلیک ساده شما صورت می گیرد. شما با یک کلیک تصاویر خود را به ایده آل ترین نوع خود تبدیل می کنید. این پلاگین بیش از ۱۰سال زمان برده است تا بتواند به این قدرت عمل کند، فرایندی که باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. این نرم افزار با تصاویر ۸بیتی و ۱۶بیتی مطابقت دارد. همچنین بر روی لایه های مختلف یک عکس، بر روی نقاط خاص تصاویر و با فایل های اکشن فوتوشاپ قابلیت تطابق دارد.

برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 142 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Admin بازدید : 178 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

Google SketchUp نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید. 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 206 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

Admin بازدید : 163 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (1)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 526
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 5342
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,197
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,201
  • بازدید ماه : 2,201
  • بازدید سال : 52,549
  • بازدید کلی : 666,515
  • کدهای اختصاصی