loading...
Download Application
Admin بازدید : 175 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

TigerEyes Pro یک نرم افزار سرم گرم کننده با طراحی زیبا است که برای سیستم عامل محبوب iOS منتشر شده است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس های مورد نظر خود را ویرایش کنید و سر حیوانات مختلف مانند شیر و گرگ و ... را به جای سر خوب جایگزین کنید . نرم افزار TigerEyes دارای ویژگی های بسیار زیادی است که میتوان به کم حجم بودن نرم افزار،دارای افکت های بسیار زیاد،امکان ساخت تصاویر خنده دار،امکان ویرایش صورت،دارای محیطی ساده در عین حال جذاب و… اشاره کرد. شما هم اکنون میتوانید جدیترین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 170 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

بازی OneColor یکی از پازل هایی میباشد که در عین سادگی میتواند مدت زیادی شما را سرگرم خودش کند .این بازی در عین سادگی میتواند مدت زیادی شما را سرگرم خودش کند و فکر شما را حسابی به چالش بکشد. شما در این بازی با دنیای از کاشی های رنگی طرف هستید و باید با اتصال آنها، کاشی های بزرگتری تولید نمایید. امکانات این بازی ۶ گیم پلی مختلف ، دارای گرافیک رتینا و طراحی زیبا ، بی نهایت مرحله ی مختلف و … است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

OneColor 2.0 بازی پازل OneColor 2.0 – آیفون و آیپد

Admin بازدید : 108 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

CN Superstar Soccer یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است! در بازی CN Superstar Soccer شما بایستی شخصیت کارتونی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه فوتبال را آغاز نمایید .در این بازی انواع شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما وجود دارند و باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا از میان این هشت شخصیت کارتونی یکی را به عنوان کاپیتان خود انتخاب کرده و در محیطی بسیار رنگارنگ و گرافیکی که تاکنون هرگز نظیر آن را مشاهده نکرده اید به بازی بپردازید و رقیبان را شکست دهید! این بازی دارای گرافیکی فانتزی و کارتونی و محیطی شاد و سرشار از رنگ می باشد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

CN Superstar Soccer 1.8.0 بازی فوتبال CN Superstar Soccer 1.8.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Admin بازدید : 115 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

حرکات Ted را کنترل کرده و با ضبط و اشتراک گذاری ویدیو های او بین دوستان خود لحظات شادی را بیآفرینید ! Talking Ted Uncensored یک برنامه سرگرم کننده درباره یک خرس کوچک به نام ted است. توانید او را اذیت کنید، او سیگار میکشد .در این برنامه حرکات تد قابل کنترل توسط شماست و حتی برایتان بسیار زیبا حرف می زند. و بازی از روی فیلم محبوب تد ساخته شده است. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Talking Ted Uncensored 3.1 نرم افزار خرس سخنگو Talking Ted Uncensored 3.1 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Admin بازدید : 343 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

Vector بهترین بازی پارکور در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده است. در بازی Vector شما به عنوان یک تبهکار بسیار خطرناک هستید که به دلایلی پلیس شما را دنبال می کند و شما باید با حرکات تکنیکی و بسیار حرفه ای از دست پلیس فرار کنید. تکنیک های فوق العاده در بازی باعث هیجانی تر شده بازی شده و شما را مجذوب تر می کند. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقعی ، +۳۰ سطح چالش برانگیز و گرافیک عالی اشاره کرد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 3.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Vector 1.0.6 بازی پارکور Vector 1.0.6 – آیفون و آیپد

Admin بازدید : 134 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Grand Theft Auto San Andreas بازی جی تی ای Grand Theft Auto: San Andreas 1.04 – آیفون ، آیپد و آیپادباز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 98 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

با Riptide GP2 می توانید به مسابقات جت اسکی بپردازید. ! در این بازی بسیار هیجان انگیز، شما می توانید در مسابقات قهرمانی جت اسکی شرکت کنید. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و مسابقات آن در مکان هایی دیدنی و جالب انجام می شود. در این بازی ۹ جت اسکی وجود دارد که می توانید با کسب پاداش ها و دستاورد های مختلف در طی مراحل بازی، آنها را ارتقا دهید. تجربه ای جذاب، هیجان انگیز و حیرت آور را برای شما ترسیم می کند. این بازی قابلیت بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین را دارد و بسیار هیجان انگیز بوده و دارای گرافیک فوق العاده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Riptide GP2 1.2 بازی جت اسکی Riptide GP2 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Admin بازدید : 109 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 526
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 5342
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,089
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,093
  • بازدید ماه : 2,093
  • بازدید سال : 52,441
  • بازدید کلی : 666,407
  • کدهای اختصاصی